top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 218


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

این روزها

بغض  دارم...

گریه  دارم...


تا دلت بخواهد


 آه  دارم . . .


ولی بازیگر خوبی شده ام


 و می خندم ...!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

pariyas
ساعت18:35---7 آذر 1391
این روزها حتی اگر خون هم گریه کنی، اوج همدردی دیگران با تو همین یک کلمه است؛
آخی.....................


حجم سبز
ساعت18:24---7 آذر 1391
متن خیلی خوبیه .همه بازیگریمپاسخ:

parastoo
ساعت15:27---7 آذر 1391
سلاااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟
چخبر؟
مرسی سر زدی


پرنسس
ساعت11:48---7 آذر 1391
وعده دیدار ما





سرِ پیچِ زندگی..





همان جا که سهراب







عشق را دید...


نسترن
ساعت9:18---7 آذر 1391
نیمی از جهان، افرادی هستند که چیزی برای گفتن دارند

و نمی توانند بگویند

و نیم دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند

ولی همیشه حرف میزنند . . .

(رابرت فراست)


دختر چادری
ساعت22:34---6 آذر 1391
تامی کوچولو به تازگی صاحب یک برادر شده بود و مدام به پدر و مادرش اصرار می­کرد که او را با برادر کوچکش تنها بگذارند.

پدر و مادر می­ترسیدند تامی هم مثل بیش­تر بچه ­های چهار پنج ساله به برادرش حسودی کند و به او آسیبی برساند. برای همین به او اجازه نمی­دادند با نوزاد تنها بماند.

اما در رفتار تامی هیچ نشانی از حسادت دیده نمی­شد، با نوزاد مهربان بود و اصرارش برای تنها ماندن با او روز به روز بیشتر می­شد.

بالاخره پدر و مادرش به او اجازه دادند.

تامی با خوشحالی به اتاق نوزاد رفت و در را پشت سرش بست. تامی کوچولو به طرف برادر کوچک­ترش رفت، صورتش را روی صورت او گذاشت و به آرامی گفت: داداش کوچولو، به من بگو خدا چه شکلیه؟ من کم کم داره یادم می­ره...


blacklove33
ساعت22:22---6 آذر 1391
زندگی به من آموخت که

هــیچ چــیز از هیـچکـس بعــید نیـست ...!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:46---6 آذر 1391
سلام عزیز دلم.
مرسی که بهم سر زدی.
به لینکستانت که نگاه میکردم لینک وبلاگ من اولینشه با اسم گورستان خاطرات یک روانی.
الان دو ماهه که من اسم وبلاگ رو عوض کردم.
اگه ممکنه شما هم اسم رو تغییر بدید.
راستی عزیزم با افتخار لینک شدی.


فهيمه
ساعت20:58---6 آذر 1391
سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند / هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست

sahen
ساعت19:48---6 آذر 1391
سلام رفیق وبلاگت پر دلتنگیه با اولین مطلب وبلاگت گرفتم کجایی
بازم ممنون که اومدین به وبلاگم
بازم منتظرتم


کــوچــه بــاغ عشـــــق
ساعت18:27---6 آذر 1391
زیباترین ملودی احساس

در دستگاه دل ربا

نواخته می شود

بر گونه های سرخ نجابت

تا اشک را برانگیزد

و هم آوا شود با صدای باران

که در عشق بازی شعر و ترانه

نقش نُت خاموش را

چه استادانه بازی می کند...


کـ ــ ــتـــایون
ساعت17:48---6 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com